woensdag 2 juli 2014

Review: L'Oréal nails à porter

Heee,
 
in de unboxing van de Prettybox konden jullie al zien dat de L'Oréal nails erin zaten. Nu heb ik ze geprobeerd en laat jullie mijn mening weten!
 

Deze L'Oréal nails à porter zijn nepnagels met het effect van gelnagels. Ze liggen wat hoger op de nagel als het ware. Dit komt door een het gebruik van een soort kussentje in plaats van lijm. Er zitten twee sets van twaalf nagels in. Je kunt dus 2x met één pakje doen. Dit vind ik een groot voordeel.
 
 
De nepnagels komen in een mooie, zwarte verpakking. Je ziet direct met welke nagels je te maken hebt.

Doordat er twaalf nagels in één set zitten, kun je kijken welke nepnagel het beste bij je eigen nagel past.
 
De verpakking bevat dus twee sets van twaalf nagels. Maar ook een klein vijltje en de gelkussentjes waarmee je de nepnagels op je nagel gaat bevestigen.



Het is de bedoeling dat je gaat passen en meten welke nepnagel bij je eigen nagel past. Als je de juiste maten gevonden hebt schrijf je dit op. Ook ga je kijken welke maat van het gelkussentje bij je nagel past.
 
Dan is het nu tijd om ze aan te brengen. Doordat hier geen lijm aan te pas komt, kun je dit makkelijk in de trein doen voor bijvoorbeeld een afspraak.

 
Het is natuurlijk belangrijk om je nagels eerst te ontvetten. Doe dit simpelweg met wat nagellak remover. Dan breng je nu de roze kussentjes aan. Dit is helemaal niet moeilijk. Als ze op je nagels zitten haal je het bovenste, plastic laagje eraf. Nu kun je de nagels gaan plakken. Dit is heel makkelijk. Je legt de nagel er gewoon op en drukt 30 seconden goed aan. Herhaal dit bij elke nagel.

Hier zit het roze velletje er nog op. Deze verwijder je eerst voordat je de nagels erop plakt.

Zoals je ziet zijn de nagels eigenlijk iets te groot voor mij
 
Als alle nagels erop zitten druk je elke nagel nog eventjes aan. Voor de zekerheid. Nu ben je ready to go! Easy toch?
 
L'Oréal belooft dat nagels tot wel 5 dagen blijven zitten. Bij mij haalden sommige nagels dat. Een aantal braken na een dag of 3 af. Maar ze hielden het best lang vol! Had ik niet verwacht! Ik durfde ook direct alles met deze nagels te doen. Bij andere nepnagels voelde ik me altijd een beetje beperkt. Ik durfde niet goed dingen met die nagels te doen. Bij deze is dat anders.


Op school kreeg ik ook heel veel complimentjes over deze nagels. Super leuk!
 
Het design vond ik in het begin niet zo leuk. Maar eenmaal op mijn nagels stond het heel chic.


Ik ben dus heel erg te spreken over deze nagels. Ze blijven lang zitten, ik voel me niet gehandicapt en kan er gewoon alles mee doen. Aanbrengen is ook een eitje. De nagels haal je er trouwens af door een beetje nagellak remover bij je nagelriem te doen. Dit 'kruipt' dan onder de nagel en zorgt ervoor dat je het er makkelijk af kan halen. Zelf het ik het eraf gehaald door met een satéprikker tussen het gelkussentje en mijn nagel te komen. Dit werkte beter dan nagellakremover.

 
Na gebruik van deze nails à porter zien mijn nagels er nog prima uit. Ze zijn niet droog of wat dan ook geworden. Dit heb je bij nepnagels die je met lijm aanbrengt toch vaak wel. Wel wil ik nog even zeggen dat ik van mezelf een vrij klein nagelbed heb. Deze nagels waren allemaal nét iets te groot voor mij. Ik had ze eventueel bij kunnen vijlen, maar daar had ik geen zin in... :$
 
Ik ben enthousiast!
 
 
Hope you enjoyed!
 
xxx Sanne


5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie nepnagels! Leuk dat ze bevallen, of eigenlijk bevielen. ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch niet zo'n succes als je de lijm erdoor ziet. Ben zelf niet zo'n grote fan van nepnagels... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel mooi en elegant resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat jammer dat ze te groot zijn, ze zien er namelijk wel geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen