woensdag 14 mei 2014

Review: nieuwe Andrélon Pink Collection producten

Hey,


vorig jaar kwam Andrélon uit met een nieuwe collectie. De 'Pink Collection'. Deze collectie, die in het vaste assortiment zit, bevat een volume mousse, glans spray, volume poeder en een wax. Op de Beautygloss Party 2014 kocht ik 2 nieuwe producten die aan deze lijn zijn toegevoegd. Ik heb ze nog niet in de winkels zien liggen, dus ik dat ik een van de weinigen ben die deze producten al heeft!



Er zijn drie nieuwe producten aan de Pink Collection van Andrélon toegevoegd. Een 'Get The Volume Föhnspray', een 'Go For Texture Beach Spray' en een heatprotector waarvan ik de naam niet weet. Naar de eerste twee die ik noemde was ik het meest benieuwd. Ik heb tenslotte al een prima heatprotector van Kruidvat eigenmerk. Nóg eentje van Andrélon zou dus overbodige luxe zijn.


Laten we beginnen met de föhnspray. Zoiets als dit heb ik nog nooit eerder gezien. Een volume spray voor het föhnen? Het bestaat vast al wel, maar voor mij was het nieuw. Ik was in ieder geval erg benieuwd.


De verpakking is een doorzichtige, roze fles met blank doorzichtige dop. Het ombre-effect op het etiket vind ik heel mooi staan. Ook staat er duidelijk op vermeld met welk product je te maken hebt en wat het product doet. Erg handig, want zo hoef je niet eerst de hele achterkant te lezen voordat je weet waarvoor het nou eigenlijk is.


Andrélon beloofd dat deze spray je haar extra body en een volumeboost geeft. Ook beschermt deze spray je haar tegen de hitte van stylingtools als een föhn, krultang of stijltang. Heel handig!


Het is de bedoeling dat je deze spray over HEEL je haar aanbrengt. Dus zowel in de lengtes van je haar als op je hoofdhuid. Anders krijg je niet het beloofde effect. Ik bracht het keurig op handdoekdroog haar aan en ging mijn haar zoals ik dat altijd doe föhnen. Op de kop dus. Dit vind ik véél handiger werken dan met een borstel en het geeft vaak nog meer volume ook.


De spray doet zeker wat hij beloofd, maar ik had er meer van verwacht. Mijn haar valt wel heel mooi en het lijkt wel of het iets dikker is. Het is niet zo dat ik ineens twee keer zo dik haar heb, maar op de een of andere manier lijkt het voller. Ik bereik ongeveer het zelfde effect als met de Get The Volume Mousse die ook in de Pink Collection zit. Alleen dan iets minder heftig. Met die mousse krijg ik namelijk echt énorm veel volume. Ik ben dan ook groot fan van die mousse en ben inmiddels met mijn tweede flacon bezig.

Op naar de 'Go For Texture Beach Spray'. Al een tijdje wilde ik een beachspray. Dit is een spray die je haar eruit laat zien alsof je net uit de zee komt lopen. Dus met mooie slag erin. Haast krullen. Ik werd ontzettend enthousiast toen ik zag dat Andrélon deze spray aan haar assortiment toe had gevoegd! Eindelijk kon ik voor een redelijke prijs dit product uitproberen.


Ook deze fles is weer mooi vormgegeven. Hij is iets kleiner dan de föhnspray. Het plastic is gewoon blank net zoals de dop. Ook op deze sticker staat weer aangegeven wat het product is en wat het doet. Je hebt bij sommige merken nog weleens dat ze een geweldige naam voor een product verzinnen, maar waaruit je niet kan opmaken wat het nou precies is.


Andrélon beloofd bij deze spray dat je haar een warrig effect krijgt met een natuurlijke textuur en luchtig volume door heel je haar. Klinkt goed! Het is de bedoeling dat je deze spray op handdoekdroog haar aanbrengt en je haar droogt. Er staat niet bij of je je haar aan de lucht moet laten drogen of met behulp van een föhn. Ik heb een föhn gebruikt en mijn haren op de kop droog geföhnt. Ook heb ik het een keer aan de lucht laten drogen.


Het effect is best gaaf. Van mezelf heb ik vrij dun haar tot een stuk over mijn schouders. Deze spray zorgde ervoor dat mijn haar een hele mooi slag kreeg. Haast krullen! Super mooi vind ik het. Het geeft je haar net iets extra's. Je moet je haar met je handen in model brengen, dus niet je haar doorborstelen nadat je geföhnt hebt. Dit verpest het effect. Ik had verwacht dat ik echte beachy krullen zou krijgen, maar dit was niet zo. Toch vind ik het effect best mooi


Los van elkaar zijn dit twee hele goede producten die aan mijn verwachtingen voldoen. Ik kon het niet laten om de twee sprays in combinatie met elkaar te gebruiken. De föhnspray heb bij mijn haarwortels aangebracht en de beachspray in mijn lengtes. Toen op de kop geföhnt en met mijn handen in model gebracht. Het geeft een volumineus beachy effect. Mega mooi!


Deze twee producten zijn zéker een goede verrijking van de Pink Collection van Andrélon. Ze zijn kwalitatief goed en doen wat ze beloven.  Ook staan ze super leuk op je make-up kastje of in de badkamer. Lekker kleurrijk. Ik kan haast wel garanderen dat beide producten een grote hit gaan worden in Beautyland. Ik ben in ieder geval al fan!

De 'Get The Volume Föhnspray' (200 ml, € 4,99) en de 'Go For Texture Beach Spray' (150 ml € 4,99) zijn bij Kruidvat te koop.


Ga jij deze producten kopen als ze in de winkels liggen?
Laat het achter in de comments!
 


Hope you enjoyed!

xxx Sanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten