zaterdag 17 mei 2014

Review: Catrice Lipstick '320 - Kiss Kiss Hibiscus'

Hey,
 
laatst was er bij Kruidvat een geweldige actie waar alle make-up 1+1 gratis was! Dit was op woensdag 30 april van 17:00 tot 20:00. Ik als groot beautyliefhebber kon zo'n kans als deze natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan. Een prachtige, fel roze lipstick van Catrice belandde samen met nog een eyeliner van Essence in mijn mandje. Vrolijk rekende ik af met in mijn hoofd al een hoop ideeën over hoe ik het beste foto's van mij nieuwe aanwinst kon maken.
 


De Catrice lipstick in '320 - Kiss Kiss Hibiscus' komt in een prachtige, glimmende, zwarte huls met op de onderkant een gekleurde sticker waarop de naam en het nummer staat. De kleur van de sticker zou ongeveer overeen moeten komen met de kleur van de lipstick zelf.
 

Het geluid wat je hoort als je de huls sluit... Heaven! Het is echt zo'n heel chic klik geluidje. Heerlijk! Het geeft zo'n luxe gevoel, terwijl dit toch echt een budget lipstick is. Leuk detail.
 
 
De kleur van bovenstaande foto klopt gewoon precies met hoe hij er in het echt uit ziet. Lekker fel en knallend. Er zit geen shimmer door deze lipstick. Hij is gewoon lekker basic zonder poespas.
 
 
Deze lipstick kocht ik onder het mom van 'voor de Beautygloss Party'. Daar heb ik hem ook met veel plezier gedragen, maar hij kan natuurlijk voor elke dag. Wel zal ik hem dan dragen als mijn kleding wat rustiger is. Anders is het allemaal een beetje too much.
 
 
Op naar de lipstick zelf! Ik  heb al het een en ander over de huls verteld, maar het gaat natuurlijk om wat erin zit. De substantie van de lipstick is erg romig en de dekking is echt fantastisch! Er komt heel veel kleur vanaf en de lipstick blijft ook echt een aantal uren goed op je lippen zitten. Zeker geen hele dag, maar dit beloofd Catrice ook niet. Toch was ik verrast dat zo'n romige lipstick zolang goed op mijn lippen blijft zitten. Zelfs na een cupcake gegeten te hebben en het een ander gedronken te hebben zag hij er nog prima uit. Natuurlijk was er wel wat kleur vanaf gegaan, maar niet dramatisch veel.

 
Deze lipstick is ideaal als je voor een redelijk goedkope prijs een prachtige, fel roze lipstick wil met een huls die je echt het gevoel geeft alsof je net € 40,- voor een lipstick hebt uitgegeven.

Catrice '320 - Kiss Kiss Hibiscus' is bij Kruidvat te koop voor € 3,99.
 
Have a nice day!
 
xxx Sanne
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten