zaterdag 3 mei 2014

Review: Catrice Lash//Brow Designer

Hey,

je kent het vast wel: wenkbrauwhaartjes die alle kanten op vliegen. Super irritant! Het ziet er onverzorgd en lelijk uit. Vele merken hebben speciale gels om die wilde haren in bedwang te houden. Zo ook Catrice, waar ik vandaag een review van heb.

 
De Catrice Lash//Brow Designer komt in een mooi, smal, doorzichtig flesje met zwarte dop. In zwarte letters staat op het flesje wat het is. Het oogt heel mooi.

 
Het kwastje van deze gel is iets anders dan dat van andere merken. Deze heeft namelijk een kant met korte haartjes én een kant met lange haartjes.

 
Hoe werkt deze gel nou eigenlijk? Het is heel simpel. Je gaat gewoon met het kwastje over je wenkbrauwen om ze mooi  in model te brengen. Het kwastje laat wat gel achter. Deze droog mat en transparant op. Je zie dus geen rare klontjes of wat dan ook. De gel houd mijn wenkbrauwen de gehele dag goed in model. En als ik per ongeluk mijn wenkbrauwen iets uit model breng, dan kan ik de haartjes heel gemakkelijk 'terug duwen'. Ze vallen gewoon weer in model als het ware. Heel fijn!


Dit is al mijn tweede flesje wenkbrauwgel van Catrice en dat zegt al wat! Ik ben erg over deze gel te spreken. Hij breng fijn aan, geeft niet teveel product af en is gewoon super! Het kwastje werkt ook prettig. Zéker een aanrader als je opzoek bent naar een simpele, goedkope en goede wenkbrauwgel.

Hope you enjoyed!

xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten