woensdag 30 april 2014

Whaaa, ik ga naar de Beautygloss Party!!

Hey,
 
aanstaande zaterdag is het dan eindelijk zover: ik ga naar de Beautygloss Party 2014! Whaaaa! Ik kijk er echt al máánden naar uit. In dit artikel vertel ik je wat ik graag wil doen, wat mijn wishlist is en meer.




De Beautygloss Party wordt al een aantal jaar op rij door Mascha Feoktistova, de eigenaresse van Beautygloss, georganiseerd. Elk jaar weer huurt zij de Beurs van Berlage in Amsterdam af voor dit geweldige evenement. Dit jaar ga ik er voor het eerst heen. Alleen. Ik kijk er echt heel erg lang naar uit!


Mijn outfit is al helemaal klaar. De dresscode is 'Parijs'. Mijn jurkje is wit. Ik ga er waarschijnlijk gouden sieraden bij dragen. De hakken laat ik thuis, ik ga lekker op mijn All Stars lopen! Veel praktischer dan hakken. Er zijn nog een aantal dingen waar ik over na moet denken voor mijn outfit, maar ik heb nog een aantal dagen de tijd. Dat gaat helemaal goedkomen dus. Ik heb al een tijdje geoefend op mijn make-uplook die ik die dag ga dragen. Met mijn haar ga ik niks speciaals doen.


Mascha plaatst zo nu en dan een update over de party op haar site. Welke merken er komen, wat je kunt doen etc. Dit zijn de merken/stands waar ik zeker een kijkje bij ga nemen:

- Inglot
- Enchantra (webshop)
- Glossybox
- Lush
- Hannah
- Andrélon
- The Wax Bar
- B Academy
- Benefit

Voornamelijk de wat duurdere merken zoals je ziet. De meeste kun je alleen online verkrijgen of je moet echt naar een specifieke winkel gaan. Leuke manier om op deze manier kennis met deze merken te maken.


Je kunt ook vanalles doen op de party. Dit zijn de dingen die ik graag wil doen:

- huidmeting bij Hannah
- Inglot workshop volgen
- mijn haar laten doen (als het kan)
- mijn make-up laten doen (als het kan)
- Mascha ontmoeten en op de foto met haar (eerder ga ik niet weg, haha)


Na máánden uitgekeken te hebben naar aanstaande zaterdag 3 mei is het dan eindelijk zover! Ik kan haast niet wachten! 

Volgende week kunnen jullie zeker een verslag van de Beautygloss Party verwachten. Natuurlijk ga ik ook alle dingen laten zien die ik gekocht heb!

Hope you enjoyed!

xxx Sanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten