zaterdag 5 april 2014

Review: Sleek i-Divine 'Oh So Special'

Hey,
 
m'n allereerste review op RBF (Royal Beauty Fairy)! Vandaag ga ik het Sleek i-Divine 'Oh So Special' oogschaduw palette reviewen. Ik kocht deze in Canterbury (Engeland) waar ik vorige week met school was.
 
 


Al een hele tijd stond dit palette van Sleek op mijn wishlist. Toen ik na lang wachten eindelijk de Superdrug binnenliep ging ik recht op het Sleek schap af. Sleek heeft ontzettend veel mooie producten voor hele zachte prijsjes. Ik kon mijn geluk niet op toen bleek dat het Oh So Special palette er nog was. De kans bestond natuurlijk dat hij uitverkocht was. Snel pakte ik er eentje en ging verder kijken bij Sleek. De blush 'Life's a peach' stond ook op mijn wishlist. Deze vond ik alleen te oranje, dus ik heb hem laten liggen. Maar het palette rekende ik af!
 
 
 
De producten van Sleek zitten meestal in een mat zwart doosje met in glimmende letters 'Sleek Make Up' erop. Prachtig! Het komt heel luxe over.
 
 
 
Eenmaal thuis gekomen na 4 fantastisch dagen Engeland met school kon ik niet wachten om hem te swatchen. De dag na aankomst in Nederland was het prachtig weer met ideaal licht voor foto's. Gauw pakte ik mijn camera en begon foto's te schieten. En toen kwam het moment waar ik 3 dagen op heb moeten wachten: swatchen.
 
Hieronder zie je foto's van alle 12 kleuren in het palette met de naam erbij. Sorry voor de weerspiegeling van mijn camera, maar het plastic plaatje met de namen erop reflecteert nogal.
 
 
 
De ene kleur is beter gepigmenteerd dan de andere. Zo lijken Ribbon en Pamper heel erg op elkaar, maar is Ribbon geweldig gepigmenteerd en komt van Pamper haast geen kleur af. Beetje jammer. Gelukkig is dit een van de weinige slecht gepigmenteerde kleuren uit dit prachtige doosje.

 Van Links naar rechts: Bow, Organza, Ribbon, Pamper, Gateau en The Mail


Van Links naar rechts: Bow, Organza, Ribbon, Pamper, Gateau en The Mail
 

Zoals je ziet geven de 4e en 6e kleur haast geen kleur af. Jammer... Gelukkig zijn de andere kleuren wél prachtig gepigmenteerd. Met deze eerste 6 kleuren kun je een hele mooie girly ooglook maken. Maar in combinatie met een bruine kleur staat het direct al wat volwassener.
 
Bow is een hele mooie zacht witte highlighter. Organza prachtig roze met shimmers. Ribbon is een mooie matte kleur die heel erg naar oranje neigt, maar toch meer perzik is. Pamper zou een lichtere versie van Ribbon moeten zijn, maar kan eerder als highlighter dienen. Gateau lijkt ergens op Organza, maar is iets koeler. Tot slot een slecht gepigmenteerde bruine tint.
 
Hieronder zie je de volgende 6 kleuren.
 
 Van links naar rechts: Gift Basket, Glitz, Celebrate, Boxed, Wrapped up en Noir
 
 Van links naar rechts: Gift Basket, Glitz, Celebrate, Boxed, Wrapped Up en Noir
 
Deze kleuren zijn allemaal, behalve Boxed, heel goed gepigmenteerd. Gift Basket is een hele mooie koper achtige kleur. Glitz is mooi metallic blauw. Celebrate is een van mijn favorieten. Een hele mooie diep paarse kleur met mooie shimmer. Boxed valt flink tegen. Hij is veel lichter dan je zal denken. Wrapped Up is een mooie donkere bruin grijze tint voor in de arcadeboog. En tot slot hebben we nog Noir. Mooi zwart, maar niet zwart-zwart.
 
Afgelopen week heb ik al een aantal ooglooks gemaakt met dit palette. Je kunt er heel veel kanten mee op. Je kan een zware avondlook maken, maar ook een lichtere, girly look voor overdag.
 
Dit is echt een pracht palette waar ik zeker nog een hele poos plezier van ga hebben. Organza en Gift Basket zijn mijn favo kleuren. Dan komen Ribbon, Celebrate en Gateau.
 
Sleek i-Divine Oh So Special rekende ik in Engeland voor £ 7,99 af. In Nederland kun je hem rond de € 9,99 krijgen.

Hope you enjoyed!
 
xxx Sanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten